Tento návod je pro aktivní Galy, kteří chtějí být útočně zaměřeni, dominantní ve svém okolí a dosahovat k horním částem tabulky. Mnoho úspěšný Galů vám zde svěří svá tajemství. Jsem ze staré školy, proto se bude na našem webu převážně vyskytovat místo Falangy jednotka Falanx.

Hraní s Galy jsem vyzkoušel později na několika různých serverech. Začal jsem je používat více a více, především na speedech je to hodně zábavné. Blesky jsou schopny dostáhnout kdekoliv v 21x21 do 20 minut! Je velmi snadné likvidovat neposedné Germány.
Výhodné je začít hned 1 den serveru, kdyžtak o pár hodin později. Nesmíme Germánům připustit ani hodinku navíc.
 
 
 

Za galy se dobře naučíte hrát travian jsou výhodní pro začátečníky nemusí se unich trávit tolik času mají lehký rozjezd ale těžší farmení, protože jako první jednotka Falang je obraný proto se s ním špatně farmí. Ale zato se dobře brání proti prudícím germánům. Hraji za ně už druhým rokem mají hodně taktik jak hrát takže se s nimi dá hrát dlouho. Osobně mě za ně baví hrát mají rychlé jednotky a obchodníky.

 
 

Začátek farmení

Abyste mohli farmit bez ztráty jediného vojáčka, musíte mít 4 jednotky. Zezačátku okrádejte pouze hráče pod 9 populace. Později hráče pod 20 pop. Falanxi vám nedávají dostatečný příjem z farmení, je tedy důležité, vyzkoumat co nejrychleji blesky. Než začnete s budováním infastruktury, zkontrolujte vaše šance farmení (kolik toho můžete za den cca ukradnout). Je dobré se zastavit na 20 falanxech a poté začít s budovami na Blesky. Pakliže vás napadají Germáni, snažte se utratit suroviny za potřebné budovy nebo je investovat do úkrytu. Úkryt nepodceňujte, vždy ho mějte na dostatečném levelu, aspoň zpočátku. Armádu rovněž v nepřítomnosti posílejte pryč, nemáte šanci proti Germánům... prozatím.

Theutates Blesk

Toto je nejtěžší část návodu. Abyste mohli vyzkoumat Blesky, bude vás to stát cca 17000 surovin. Jestliže jste napadání často, budete muset postavit i druhý úkryt. Pomocí tohoto průvodce a neustálé kontroly účtu můžete mít blesky za 50-55 hodin. Můj hrací tester musel trávit 65 hodin, ztrácel moc falanxů při farmení, ale když budete mít blesky do 72 hodin, je to výborná práce.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

normal server

 
Důležitý je ve hře hlavně čas! Je dobré hrát  s někým tzv. dual account, pokuď sami nestíháte :) Můžete si ho sehnat zde .Gal má ovšem pár výhod co se týče začátku a to je bránění. Nevýhodou je, že falang má slabý útok- těžko se útočí.

Ideální způsob jak začít, ověřeno mnoho hráči
Účet aktivujeme až 2-3 den od uplynutí začátku serveru tak, aby jste po doražení krysy do vesnice byli na účtě (cca 13 hodin od začátku hraní). Další vychytávka, kterou neporušíte pravidla je, že si s kamarádem (dualovým hráčem) založíte každý svůj účet a prohodíte si zástupy. Účet, který vám bude vyhovovat (dostatek potencionálních farem, MC, ..) si ponecháte. Pokuď se účty zdají být stejně dobré, hrejte každý svůj a zhruba 1-2 dny po skončení vaši ochranné lhůty vyberte ten lepší.

1) Splňte postupně úkoly 1-8

2) Před příchodem krysy zkoukněte okolní hráče jestli nemají v profilu holubici, pokud už nemají ochranu, začněte stavět požadavky na
kasárny --> Přejděte na bod 4.
Pokud se žádný takový hráč nevyskytuje v okolí, pokračujte v úkolech (9-18. Bonifác nám nabídne zda zvolit ekonomii vesnice nebo se dát na budování armády. My si zvolíme Ekonomii a splníme následující úkoly (19-21) Produkci obilí si stále držte minimálně +10/hod .

3) Nyní postavíme shromáždiště a kasárny. Za všechny suroviny dejte postavit falangy.

4) Farmit lze beze ztrát teprve se 3 falangy, okrádejte pouze hráče, u kterých 100% víte, že nemají doma armádu (i krysu). Hráči pod populace 9 jsou bezbraní. Vycvičujte nové a nové falangy, dokuď jich nebudete mít 6-8, záleží kolik surovin si donášíte. Asi tak od 5-6 dne hraní by jste měli úkoly dokončit.

5) Pokuď vám farmení vynáší slušně, začněte zvyšovat produkci. Hlína by měla být neustále nejvyšší, následováno dřevem, železem; obilí by mělo být aspoň +20/hod
 
6)
 

 


Není dokončeno, prosím strpení


Galové

 

Tak tady je o galech jednotky, kolik stojí, co je potřeba na výzkum a další věci. 

 

 

Cena výcviku a vlastnosti
  Síla útoku Obrana proti pěchotě. Obrana proti jezdeckým jednotkám Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Rychlost
Falanga Falanga 15 40 50 100 130 55 30 1 7
Šermíř Šermíř 65 35 20 140 150 185 60 1 6
Slídič Slídič 0 20 10 170 150 20 40 2 17
Theutates Blesk Theutates Blesk 90 25 40 350 450 230 60 2 19
Druid jezdec Druid jezdec 45 115 55 360 330 280 120 2 16
Haeduan Haeduan 140 50 165 500 620 675 170 3 13
Dřevěné beranidlo Dřevěné beranidlo 50 30 105 950 555 330 75 3 4
Válečný katapult Válečný katapult 70 45 10 960 1450 630 90 6 3
Náčelník Náčelník 40 50 50 30750 45400 31000 37500 4 5
Osadník Osadník 0 80 80 5500 7000 5300 4900 1 5
 

In T3.5 the carry capacity of the Phalanxes have been raised to 35. The former value was 30.
All troops that can be trained in the stable or barracks are trained 20% faster in T3.5 compared to prior versions.


Falanga

Falanga

Požadavky pro výzkum: Žádné
Požadavky pro výcvik: Kasárny

 

Falanga je levná a rychle vycvičitelná pěší jednotka.

Jeho útok je velmi slabý, ale v obraně je celkem silný proti pěchotě i jízdě.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 0 0 0 0 / /
Výcvik 100 130 55 30 1 0:17:20
Rychlost 7 polí za hodinu
Unese 35 Surovin

Šermíř

Šermíř

Požadavky pro výzkum: Akademie úroveň 3, Kovárna úroveň 1
Požadavky pro výcvik: Kasárny

 

Šermíři jsou dražší než Falangové, ale jsou útočnou jednotkou.

V obraně jsou celkem slabí, hlavně proti jízdě.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 940 700 1680 520 / 1:42:00
Výcvik 140 150 185 60 1 0:24:00
Rychlost 6 polí za hodinu
Unese 45 Surovin

Slídič

Slídič

Požadavky pro výzkum: Akademie úroveň 5, Stáje úroveň 1
Požadavky pro výcvik: Stáje

 

Slídič je Galská průzkumná jednotka. Je velmi rychlý a schopný zjistit stav nepřátelské armády, surovin nebo obrany.

Pokud nejsou v nepřátelské vesnici přítomní žádní špehové, zůstanou tvoji slídiči neodhaleni, pokud ve vesnici jsou cizí špehové, přijdeš o některé slídiče.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 1120 700 360 400 / 1:38:00
Výcvik 170 150 20 40 2 0:22:40
Rychlost 17 polí za hodinu
Unese 0 Surovin

Theutates Blesk

Theutates Blesk

Požadavky pro výzkum: Akademie úroveň 5, Stáje úroveň 3
Požadavky pro výcvik: Stáje

 

Theutates Blesk je velmi rychlá a silná jezdecká jednotka, která unese velké množství surovin.

V obraně jsou pouze průměrní.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 2200 1900 2040 520 / 2:34:00
Výcvik 350 450 230 60 2 0:41:20
Rychlost 19 polí za hodinu
Unese 75 Surovin

Druid jezdec

Druid jezdec

Požadavky pro výzkum: Akademie úroveň 5, Stáje úroveň 5
Požadavky pro výcvik: Stáje

 

Druid jezdec je průměrná jezdecká jednotka výborná na obranu proti pěchotě. Bohužel cena a údržba je relativně vysoká.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 2260 1420 2440 880 / 2:38:00
Výcvik 360 330 280 120 2 0:42:40
Rychlost 16 polí za hodinu
Unese 35 Surovin

Haeduan

Haeduan

Požadavky pro výzkum: Akademie úroveň 15, Stáje úroveň 10
Požadavky pro výcvik: Stáje

 

Haeduan je základní galskou jednotkou při střetu s jízdními jednotkami v útoku i obraně. Těžko jim v těchto směrech může někdo konkurovat.

Ale jejich cvičení a vybavení je velmi drahé a s výživou 3 obilí za hodinu by se mělo počítat předem

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 3100 2580 5600 1180 / 3:06:00
Výcvik 500 620 675 170 3 0:52:00
Rychlost 13 polí za hodinu
Unese 65 Surovin

Dřevěné beranidlo

Dřevěné beranidlo

Požadavky pro výzkum: Akademie úroveň 10, Dílna úroveň 1
Požadavky pro výcvik: Dílna

 

Beranidlo je pomocná zbraň. Jeho úkolem je zničit opevnění nepřátel a usnadnit tak přístup svým vojákům do vesnice. Samo o sobě nemá schopnost obrany, proto je pro jeho efektivní využití potřeba doprovod vojenských jednotek.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 5800 2320 2840 610 / 4:40:00
Výcvik 950 555 330 75 3 1:23:20
Rychlost 4 polí za hodinu
Unese 0 Surovin

Válečný katapult

Válečný katapult

Požadavky pro výzkum: Dílna úroveň 10, Akademie úroveň 15
Požadavky pro výcvik: Dílna

 

Válečný katapult je vynikající zbraň, pomocí níž bouráte budovy a surovinové pole. Samo o sobě má téměř nulovou schopnost obrany, proto by měla být vždy doprovázena armádou.

Čím vyšší je úroveň Shromaždiště, tím lépe je posádka katapultů trénována. Shromaždiště na úrovni 10 ti umožní určit cíl, na který bude katapult střílet, s výjimkou úkrytu, kameníka a pastí. Shromaždiště na úrovni 20 ti umožní určit 2 cíle, na který bude katapult střílet najednou.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 5860 5900 5240 700 / 8:00:00
Výcvik 960 1450 630 90 6 2:30:00
Rychlost 3 polí za hodinu
Unese 0 Surovin

Náčelník

Náčelník

Požadavky pro výzkum: Shromaždiště úroveň 10, Akademie úroveň 20
Požadavky pro výcvik: Rezidence/Palác úroveň 10/(15)/20

 

Každý kmen má starého a zkušeného válečníka, který přesvědčuje obyvatele z ostatních vesnic, aby se přidali k jeho kmeni.

Pokaždé, když promlouvá k obyvatelům vesnice, jejich loajalita se snižuje až nakonec přejdou k tvému lidu.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 15880 22900 25200 22660 / 6:47:55
Výcvik 30750 45400 31000 37500 4 25:11:40
Rychlost 5 polí za hodinu
Unese 0 Surovin

Osadník

Osadník

Požadavky pro výzkum: Žádné
Požadavky pro výcvik: Rezidence/Palác úroveň 10/(15)/20

 

Osadník je udatný a smělý obyvatel, který je trénován, aby tvým jménem založil novou vesnici.

Protože je hledání místa pro novou vesnici velmi obtížné musíš vyslat tři osadníky. K tomu pro vybudování základů nové vesnice potřebuješ 750 jednotek od každé suroviny.

 
  Dřevo Hlína Železo Obilí Spotřeba obilí Doba výzkumu
Výzkum 0 0 0 0 / /
Výcvik 5500 7000 5300 4900 1 6:18:20
Rychlost 5 polí za hodinu
Unese 3000 Surovin

 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode