Travian 4

 

Vážení čtenáři,

s radosti Vam chceme oznamit, ze Travian Games v soucasne dobe naplno pracuje na vyvoji nove verze Travian 4.
Soucasti Travian 4 bude novy art design, nove funkce ve hre a zmeny ve vyvazenosti soucasne hry.

Kalendar vyvoje T4 je jiz hotov. Vyvojari planuji mit stabilni verzi Travian 4 jiz na jare 2011!

Zde drobny nahled na novy design:



Po leve strane je akademie ze starsiho designu, po prave vidite novou akademii v novem Travian 4 art designu ve dvou velikostech.

Najdete ho zde: https://dev.travian.org

Blog je anglicky. Pro ty z vás, kteří angličtinu neovládají, jsem text přeložila.


Změny budov - část první

Dnes bychom vám chtěli představit některé ze změn u budov zároveň s jejich novým designem.

V části označené "Návrhy hráčů" popisujeme naše myšlenky ohledně změn. Nenajdete to u každé změny, jen u některých, kde bychom rádi vysvětlili, proč jsme se rozhodli zrovna takto.

Kameník:



- požadavky: hlavní budova úroveň 5, může být postaven pouze v hlavní vesnici
- odstraněn požadavek na palác úrovně 3. Takže můžete kameníka postavit v první vesnici i když jste se rozhodli stavět tam rezidenci místo paláce

Turnajové hřiště:



- jednotky postavené ve vesnici s turnajovým hřištěm budou rychlejší poté, co ujdou 20 políček (dříve 30)

Návrhy hráčů: Toto bylo jedno z častých přání na několika fórech. Podpoří to boje na střední a dlouhé vzdálenosti a budou z toho těžit útočníci i obránci

Hrdinský dvůr:



- v každém hrdinském dvoře bude přehled oáz, které je možné obsadit (i jejich vlastníků)
- přehled bonusů získávaných z každé oázy
- hrdina může být ovládán z vesnice po postaveni hrdinského dvora na úroveň 1 (dříve musel hrdinský dvůr stát ve vesnici před příchodem hrdiny

Pasti:



Cena budovy Pasti na úrovni 1: 
- 80 dřeva (dříve 100)
- 120 hlíny (dříve 100)
- 70 železa (dříve 100)
- 90 obilí (dříve 100)

Cena pasti
- 35 dřeva (dříve 20)
- zbytek cen zůstává na původní úrovni

- pokud chytíte jednotky do pasti a útočník si je sám osvobodí, zemře mu 25% osvobozených jednotek (dříve se všechny osvobozené jednotky vrátily domů)
- pokud si útočník osvobodí jednotky sám, žádné pasti se automaticky neopraví (dříve se automaticky opravilo 33% pastí)

Návrhy hráčů: od hráčů jsme měli mnoho návrhů, jak zatraktivnit pasti. Nejčastější byly tyto:
- zajaté jednotky se stanou majetkem toho, kdo je zajal
- možnost zabíjet zajaté jednotky
- zajaté jednotky se zabijí při osvobození
atd.
První možnost jsme zamítli hned. Představte si levné germánské jednotky chycené do galských pastí. Gal by měl téměř zadarmo k dispozici obrovské množství jednotek
Druhá možnost by zase neuvěřitelně posílila Galy a zničila tím vybalancování národů v počátcích serveru. Nikdo by na Galy neútočil.
Jak jste si určitě už všimli, rozhodli jsme se pro třetí možnost. Myslíme si, že se tím zvedne komunikace mezi hráči - pro útočníky bude možná výhodnější domluvit se s Galem na nějakém poplatku za propuštění jednotek. Posílí to význam pastí a tím pádem i zlepší pozici Galů bez výrazného narušení vybalancování národů.

 

 

 

Změny budov - část druhá

Dnes bychom vám rádi představili několik dalších změn budov.

Také bychom chtěli oznámit, že omezení shromaždiště v T4 nebude. Toto omezení nahradíme dvěma jinými úpravami. Jednou z nich bude drobné vylepšení zdí, detaily najdete níže.

Hlavní budova:

- pokud budete mít hlavní budovu na úrovni 10 a výše, budete moct zbořit jinou budovu kompletně (dříve jste museli jednu úroveň po druhé)


Kovárna a zbrojnice:



- kovárna a zbrojnice se spojí do jedné budovy, uvítali bychom vaše návrhy na případné pojmenování této nové budovy
- u jednotek se bude vylepšovat defenzivní i ofenzivní síla zároveň
- budou se zobrazovat vylepšené hodnoty (nebudete muset počítat, o kolik jste si tu jednotku vlastně vylepšili)
- tím, že budou dvě budovy spojeny do jedné, získáte volnou parcelu navíc
- požadavky: Hlavní budova úroveň 3, Akademie úroveň 1


Městská zeď, palisáda a zemní hráz:

- obranný bonus zdí zůstane stejný, ale přibydou obranné body poskytované zdí. 
Obranné body:
- městská zeď (Římané): 10 def bodů za každou úroveň
- palisáda (Galové): 8 def bodů za každou úroveň
- zemní hráz (Germáni): 6 def bodů za každou úroveň

Jak je zmíněno výše, bude odstraněno omezení shromaždiště, které jsme původně do T4 plánovali. Cílem slotů na shromaždišti bylo omezit tzv. mikrofarming (farmení velkého počtu cílů malým počtem jednotek). Teď už množství jednotek na cestách omezovat nebudeme, místo toho jsme se rozhodli tento způsob farmení udělat riskantnější. Obránce bude mít nyní větší šanci se tomuto farmení bránit, resp. způsobit farmáři škody. Hráči, kteří vzdají hru brzy, zeď mít nebudou, takže bude možné je farmit bez rizika ztráty jednotek. 
Vezmeme si jako příklad obránce Gala: postaví si palisádu na úroveň 5. To mu dá 40 def bodů. 40 def bodů se rovná jednomu falangovi, čili defakto útočník bude vždy "bojovat" proti obraně rovné jednomu falangovi.
Je nám naprosto jasné, že s touto změnou bude nutné přepsat všechny návody jak se bránit farmářům 
Na druhou stranu tato novinka nejvíc znevýhodní Galy. Říman nebo Germán můžou jednoduše zvětšit počty jednotek, které posílají farmit. Galové s jejich slabými falangy (pouhých 15 off bodů) budou mít větší potíže s farmením, budou muset postavit mnohem více falangů, aby se vyhnuli ztrátám. Ale to je přesně to, co chceme. Galové by měli mít při počátečním farmení nevýhodu. Navíc, stejně jako všechny ostatní národy, budou Galové moct farmit beze ztrát hráče, kteří si nepostaví zeď. 
Další vedlejší efekt této úpravy také vítáme: zvýší se důležitost beranidel. Obvykle se beranidla používají spíše ve střední a pozdější fázi hry, kdy je třeba ničit zdi, aby nedávaly def bonus bránícím jednotkám. Teď se budou beranidla používat v podstatě i při farmení nebo např. proti hráčům, kteří nějakou dobu hráli, postavili si zeď a pak hrát přestali.

 

 

Přišel čas na představení dalších novinek ve hře: vylepšení stávajících reportů a přidání úplné novinky - reportů s událostmi ve vašem okolí.

Kromě toho také oznamujeme, že bude úplně zrušen germánský "loupežný bonus". Germáni už nadále nebudou moci vykrádat 20% úkrytů.




Vylepšení reportů:

Obchodní reporty:
- bude se zobrazovat odesílatel i příjemce surovin a jejich aliance
- jména hráčů a alianci v reportu budou klikací s odkazem na jejich profil

Špehovací reporty:
- špehování surovin: pokud hráče úspěšně vyšpehujete, uvidíte i kapacitu jeho úkrytu
- špehování obranných struktur (zeď+rezidence/palác): pokud hráče úspěšně vyšpehujete, uvidíte i úroveň jeho shromaždiště

Bitevní reporty:
- můžete poslat ten samý útok/loupež znovu kliknutím na ikonku na stránce s reporty nebo přímo v reportu samotném, souřadnice a jednotky se předvyplní automaticky
- můžete procházet mezi reporty klikáním na tlačítka "předchozí" a "další"
- můžete přesunout report do archivu přímo ze stránky s otevřeným reportem (teď je nutné jít na stránku s přehledem reportů a vybrat report/y)
- můžete smazat report přímo ze stránky s otevřeným reportem (teď je nutné jít na stránku s přehledem reportů
- můžete si nastavit počet reportů na stránku. Výchozí hodnota bude 10 reportů, maximum 99


Novinka: Zprávy z vašeho okolí:

V nové verzi hry budete mít možnost podívat se na přehled událostí z vašeho sousedství. Nebudou tam žádné velké detaily, ale vše důležité se dozvíte.
Tento report bude aktualizován vždy když se v okruhu 15 políček od vaší vesnice stane některá z těchto událostí:
- hráč X přejmenoval vesnici z abc na xyz
- hráč X založil novou vesnici
- hráč X přebral vesnici hráči Y
- hráč X přišel o vesnici xyz (zničena katapulty)
- hráč X zabral neobsazenou oázu
- hráč X uvolnil oázu
- ve vesnici abc hráče X proběhla bitva (bude se ukazovat pouze pokud při útoku zemřou nějaké jednotky)
- hráč X opustil alianci def
- hráč X vstoupil do aliance jkl

Tento report s událostmi z okolí nebude kompletní historie. Pokud se během posledních 6 hodin stalo několik podobných událostí, bude se ukazovat pouze ta poslední.
Příklad: pokud hráč X zabere vesnici abc od hráče Y a o 2 hodiny později hráč A zabere tutéž vesnici, bude se v reportu zobrazovat pouze to přebrání hráčem A.
Do hry to přidáváme proto, abychom umožnili hráčům lépe sledovat důležité dění v jejich okolí. Chceme tím povzbudit hráče, aby své sousedství kontrolovali častěji. Zpravodajství z regionu by jim mělo pomoct, ale neznamená to, že hráči už nebudou muset sami hlídat své okolí.


Tvorba webu zdarma s Webnode Webnode